]1[ انتشارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور. (1383). فرهنگ واژگان نظام فنی و اجرایی کشور. تهران. سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور. ص 145.
[2] Kumaraswamy, M. and Yogeswaran, K. (2001). Substantiation and assessment of claims for extensions of time, International Journal of Project Management, Vol. 21, No. 1, pp. 27-38.
[3] Joshi, G.A. Chaphalkar, N.B. and Iyer, K.C. (2008). Understanding time delay disputes in construction contracts, International Journal of Project Management, Vol. 26, No. 2, pp. 174-184.
[4] Doloi, H. Sawhney, A. and Iyer, K.C. (2011). Analysing factors affecting delays in Indian construction projects, International Journal of Project Management, Vol. 30, No.4, pp. 479-489.
[5] Nor Azmi, B. Hamimah, A. and Azmi, I. (2015), A Study of Construction Claim Management Problems in Malaysia, Procedia Economics and Finance, Vol. 23, pp. 63-70.
]6[ شاکری، اقبال. قربانی، علی. (1384). مدیریت پروژه و شناخت علل عمده ادعاهای پیمانکاران پروژههای عمرانی، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت پروژه. تهران. گروه پژوهشی آریانا.
]7[ خاکی، غلامرضا. (1383). روش تحقیق در مدیریت، چاپ سوم. تهران. مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی.
[8] Kingsfield Consulting International. (2006). Claim Management, West Byfleet, England. Kingsfield consulting International Ltd.
]9[ سرمد، زهره، بازرگان، عباس، و حجازی، الهه. (1383). روشهای تحقیق در علوم رفتاری، چاپ نهم. تهران. موسسه انتشارات آگاه.
]10[ مومنی، منصور. (1390). تحلیل داده های آماری با استفاده از SPSS. تهران. نشر تهران.